Argentínában ugyanis rengeteg 2x1 sávos főút van, amelyek ráadásul eléggé szűkek és kanyargósak is, emiatt a sofőröknek rengetegszer kell rizikós helyzetben lassabb járművet előzniük (illetve egyáltalán nem kell, de mégis megteszik a józan belátás ellenére is), és persze rengeteg a baleset is - óránként átlagosan egy argetin hal meg az utakon.
Ebből a statisztikából kiindulva a Samsung megpróbált hozzájárulni az utak biztonságához, amennyiben a teherautói hátulját óriási LED-képernyőkkel látta el, a kamionok orrára pedig kamerát szereltek, így a mögöttük haladó autósok pontosan látják, ki jön szembe, és érdemes-e megpróbálkozni az előzéssel.
Az igazi megoldás persze az lett volna, ha kibővítik az utakat 2x2 sávosra, és az eredeti koncepció ez is volt, de ez jócskán meghaladta a Samsung büdzséjét, maradt tehát az a a verzió, ahol az ügyfél termékeit is fel lehet használni a végeredményben.
Az ötletre egyébként más cégek is felfigyeltek, így a Volvo és az argentin tréler-gyártó Helvetica is, amelyek társultak a kreatívügynökséggel és szeretnék továbbvinni a kezdeményezést.
A kampány arra biztos jó, hogy öregbítse a Samsung nevét, de a gyakorlati hasznát nem biztos, hogy látjuk - hiszen egy kamion mögül leskelődve ugyanúgy fel lehet mérni, hogy jönnek-e szemből, tehát leegyszerűsítve nem a kamion miatt nem fogunk előzni, hanem azért, mert jönnek szemből, amit így is, úgy is látni fogunk.
Ráadásul ha megnézzük a videót, látjuk, hogy a kamera igencsak alacsonyan van elhelyezve, aminek ismét csak semmi értelme, legalább olyan magasra kellett volna rakni, ahol a kamionsofőr ül, mert úgy lehet a legjobban belátni az egész környéket. De minden ellenvetés ellenére az ütlet jó, és amint látszik, jó annyira, hogy a Leo Burnett és a Samsung díjakat vigyen haza vele.