Le is mentünk a hiperbe, rögtön meg is találtuk őket a "kinti" részen. A legfeltűnöbb egyébként az egészben a sablon duma, melynek rögtön az első mondatában hangsúlyozzák, hogy ők bizony egyetemisták. De miért lenne fontos egy vásárlónak, hogy ők egyetemisták? A választ a rendkívül mély pszichológiai cselben találjuk meg: Hát nyilván azért, mert ez rögtön bizalmat ébreszt feléjük, hiszen egyetemista = megbízható. Ez amúgy lehetne igaz is, de kétlem, hogy egy pécsi bölcsészkaros hallgató, ahogy a hölgy mondta, egy kaposvári áruházban keresné az albérletre valót. Na de ugorjunk!
A következő, értékesítési tréningen tanult bekezdés szintén a bizalomépítésről szólt: láttuk-e már az általuk készített reklámot az RTL-klubon - egy szőke nő szőke pasival, fehér lovon, kék pillangók ( - hát hogyne! ) Egyébként még a neten sem sikerült semmit, de tényleg semmit találnunk erről a brand-ről, ha nem hiszitek, írjátok be a keresőbe: Dream Collection parfümök. Ami egyébként elmondásuk szerint a Hugo Boss, Channel, stb. termékeket is forgalmazza. ( - Naná, hogy ők! )
Ez a fondorlat már a vásáros parfümárusokhoz szokott énüknek is sok volt, így elköszöntünk, és elhatároztuk, hogy kicsit jobban utánanézünk a turpisságnak.
A továbbiakban, egy kis keresgélés után meg is találtuk ezen az oldalon, hogy itthon mennyi ezeknek a készítményeknek a valódi ára, kapaszkodó!
Snow Drop / 50 ml: 381 ft
Censurable / 50 ml: 381 ft
Tényleg alig akartunk hinni a szemünknek, így felhívtuk az ügyfélszolgálatot, hogy megbizonyosodjunk az ár felől:
Megnéztük azt is, hogy "Entity parfüm" keresésre miket dob ki a Google, de itt sem jártunk nagyobb sikerrel, ha csak azzal nem, hogy találtunk több 990 ft-os ajánlatot 100ml-es termékekre, mint például ez:
A parfümként árult termékekkel tehát több gond is van:
- nyilvánvalóan kamu az egész származásáról szóló bemutató
- NEM parfüm, hanem valamilyen sokkal gyengébb összetételű készítmény
- irreálisan magas áron értekesítik a beszerzési árhoz képest
Ti mit gondoltok?
FRISSÍTÉS
A Star Brands Parfüm levélben értesített minket, hogy a cikkben szereplő promóter és csapata nem az ő általuk forgalmazott minőségi parfümökkel kereskedtek, hanem a cikkben említett jóval olcsóbb termékekkel. Ennek okán már nem dolgoznak a cégnél az említett munkatársak. Egyúttal kértek minket, hogy a tisztességesen dolgozó munkatársaik érdekében tegyük közzé ezt a kiegészítést.