E-zenei esemény egyre fiatalabb célcsoporttal
„Már több éve dolgozunk a Sziget Kft-vel projekteken, és idén is megkerestek minket, hogy tegyünk le az asztalra néhány arculati javaslatot” – fogalmaz Drozsnyik Dávid, a Graphasel egyik vezetője, az új arculat projektvezetője a cég közleményében. A fesztivált szervező Sziget számára fontos volt annak kiemelése, hogy ez egy alapvetően elektronikus zenei esemény, ezen kívül a célcsoportjuk egyre fiatalodik, és a szervezők tudatosan feljebb szeretnék pozícionálni a fesztivált a nemzetközi kínálaton belül és az elmúlt évekhez képest is.
Ezen igények figyelembevételével dolgoztunk ki nekik pár koncepciót, de egyértelműen a felnövő Minecraft-generációt megcélzó game-dizájn jött be nekik.
Az arculatot végső soron Láng Kristóf gyakornok készítette Drozsnyik Dávid vezetése mellett.
Biztonságot és pozitív játékosságot sugall
Ördögh László, a dizájnstúdió másik vezetője így fogalmazott: „Rend van a térben, és egy idealizált világot mutat. Nincs helye mocsoknak, kosznak és bunkó vendégeknek, hanem minden csilli-villi. Amellett, hogy közösségi élményt ad, biztonságot és pozitív játékosságot sugall. A legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az illusztráció minden eleme felismerhető legyen, hiszen aki volt már a Soundon, találkozhatott olyan elemekkel, mint a nagyszínpad, piramis, party hajó vagy az óriás pálmák.”
Minden elemet egyenként rajzoltak meg
Minden elemet egyenként rajzoltak meg, a munka nagyjából fél évig tartott – teszi hozzá a közlemény. A Graphasel feladata csak a vizuális elemek megalkotása volt, a tényleges plakátokat, méretmutációkat és a fellépők logóit a Sziget házon belül rakja össze. Ezért úgynevezett izometrikus grafikai világot alkalmaztak, ami könnyen alakítható és folytatható.
Hogy tetszik?