Nagyszabású étteremátalakításokra készül a McDonald’s Magyarországon. A vállalat globális központja által március elején bejelentett növekedési stratégiával összhangban az étteremlánc itthon is interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizál.
Saját szendvicset kreálhatunk
A cég közleménye szerint az „Experience of the Future”, azaz a „Jövő élménye” koncepció mentén átalakított gyorséttermekben a vendégek számára a legfontosabb változást a digitális, önkiszolgáló rendelőfelületek (kioszkok) jelentik majd, ahol áttekinthetik a kínálatot, egyszerűen választhatnak a menüből, vagy akár megalkothatják a saját igényeiknek megfelelő szendvicset, sőt, akár a saját asztalukhoz is kérhetik azt.
Neten is fizethetünk
Szintén digitális elem a megújulásban, hogy a vendégek az interneten, akár mobilos alkalmazás segítségével is fizethetnek majd. Az idén várhatóan már öt hazai éttermet alakítanak át digitálisra.
Vajon a kaposvári is benne lesz az ötben?