2017. 10. 18., Szerda, 15:02

Pozitív irányba terelné a fiatalokat a Facebook

A legnagyobb közösségi oldal rátette a kezét egy olyan alkalmazásra, amely nem csupán óriási népszerűségnek örvend, viszont még pozitív irányba is mozdíthatja el a fiatalokat.

Az alkalmazás egész pontosan a 9 hete megjelent TBH vagyis To Be Honest, amely nyers fordításban annyit tesz: Őszintén szólva. Az app népszerűségét jelzi, hogy ez idő alatt több mint 5 millióan töltötték le és használják napi rendszerességgel, nem csoda hát, hogy felkeltette Zuckerbergék érdeklődését is. A kérdés már csak az, hogy csupán a nyereségvágy hajtotta e őket, vagy tényleg segíteni szeretnének a fiatalok életén.

De miként segít ez a fiatalokon?

A TBH egy nagyon egyszerű alkalmazás. Az app a Facebookodra csatlakozva egyből rápörög az ismerőseidre, és kérdéseket tesz fel, mint például „ki a legaranyosabb?” vagy „ki tud igazán megnevettetni?”. A kérdésekre 4 ismerős kijelölésével tudsz válaszolni, akikhez eljut a válaszod, viszont az, hogy tőled kapták nem. Ezáltal a válaszadó anonim marad, a megdicsért ismerősnek meg hízhat a mája. Az alkalmazásban csak előre megadott és zárolt kérdésekkel lehet kommunikálni, amelyek rendszerint pozitívak, így kizárva az online trollkodást és kötekedést.

Egyelőre marad minden a régiben

A hírek nem szóltak összegekről, hogy Zuckerbergék mennyiért jutottak hozzá az alkalmazáshoz, csupán arról, hogy mindent meghagytak a régiben, tehát nem szóltak bele a cég működésébe, a feladatokat a jelenlegi üzemeltetők látják el, változtatásokat pedig nem eszközöltek. A vásárlás lényege úgy tűnik mindössze az volt, hogy az alkalmazás sokkal nagyobb tömegekhez juthasson el minél hamarabb, hiszen egyenlőre még csak az Egyesül Államokban lehet használni, ám ha továbbra is gyorsabb ütemben fejlődik mint anno a Facebook, akkor pár héten belül már mi is használhatjuk majd.

Jobb jövőt tervez a fiataloknak a Facebook

Az eladáskor a TBH és a Facebook vezetősége kijelentette, fontosnak tartják a mai fiatalok számára a pozitív internetes közösség megteremtését. A Facebooknak erre minden lehetősége megvan, hiszen kezükben van a második, harmadik, ötödik és hatodik legnépszerűbb alkalmazás, amelyeket fel tudnak használni pozitív nevelés céljából, az első helyen álló Youtube pedig nem tud sokat rontani a helyzeten.

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: