Immár harmadik alkalommal készített nagyszabású felmérést a CRANE ügynökség, amely során a hazai Instagram használati szokásokat vizsgálták. Érdekes infókra bukkantunk az eredmények között.
Palvin Barbi viszi a prímet
Ami egyáltalán nem lep meg minket, az a legnépszerűbb magyar Instagram user, hiszen Palvin Barbara a maga 7.6 millió követőjével durván kiemelkedik a hazai mezőnyből. Ez természetesen a nemzetközi karrierjének köszönhető, amely által a világ legnépszerűbb Instagram felhasználói közé repült. Érdekesség viszont, hogy a hazai márkák versenyét a Topjoy vezeti, míg a nemzetközileg is elismert rendezvény a Sziget, csak a harmadik a sorban.
Csajok túlerőben! De ez kit lep meg?
Összesen 1,74 millió magyar van fent az Instagramon, amelyek közül nem meglepő, hogy melyik nem van fölényben. Természetesen a hölgyek száma nagyobb, 940 ezer a regisztráltak száma közülük. A fiatalok körében hődít leginkább az alkalmazás, 590 ezer 18-24 éves, 450 ezer 25-34 éves regisztrált van.
Naponta használjuk, havonta posztolunk
Érdekesség, hogy a magyarok java része (76%) naponta használja az instát, viszont képeket a legtöbben csak havonta tesznek fel (55,83%). És ha már képek, a legkedveltebb néznivalók a városok, tájak és a természet az instán, csak ezt követik barátaink és családunk tartalmai. A reklámoktól a hideg kiráz minket, a selfikkel már meg vagyunk barátkozva, és míg a nők a járművektől és a technikától kapnak frászt, addig a férfiak a divatról szóló képeket utálják.
A csajokat átlagosan többen követik
Manapság már többen használják a privát profil funkciót, a férfiak 30 %-a míg a nők 40%-a állította be így a fiókját. A magyaroknak átlagosan 287 követője van, amely a férfiaknál 248-ra csökken, míg a hölgyeknél 303-ra rúg. Viszont még mindig a barátainkra és ismerőseinkre vagyunk leginkább kíváncsiak, hiszen a felhasználók 93%-a az üzenőfalon csak az ő tartalmaikat szeretné látni.
És nektek hány követőtök van az Instán?