A két és féldecis csatos üvegben forgalmazott Bambi az első hazai üdítőital márka volt, amit még a Pancsoló kislány című örökbecsű táncdal-slágerben is megénekeltek. A szintetikus alapanyagokból készült, narancsízű és -színű üdítő a maga 12%-os cukortartalmával roppant egészségtelen volt, de ez senkit nem érdekelt. A Bambi 1947-től 1968-ig uralta a piacot, mikor Magyarországra érkezett a Coca-Cola és kiütötte a nyeregből hazai riválisát. A Bambi így 1970-ben megszűnt, de most, 50 évvel később felébresztik tetszhalott állapotából.
Az 1947-ben hódító útjára indult Bambi az 50-es, 60-as évek kultikus üdítőitala volt. Egyetlen ízben lehetett kapni: narancsosban.
Mostantól ismét elérhető lesz a hazai piacon, újragondolt, a jelen kihívásainak megfelelő összetevőkkel, négy különböző ízben és a régire visszakacsintó, mégis friss csomagolásban.
Az újsulis Bambi piacra dobását négy év kutatás-fejlesztés, valamint márkaépítés előzte meg. Így a régi, 100%-ban szintetikus anyagokból készült és éppen ezért eléggé egészségtelen ital helyett az új már 100%-ban természetes alapanyagokon alapul. A fermentálás hét napig tart, majd természetes botanikai összetevőket, például gyógynövényeket, természetes aromákat, cukrot, forrásvizet és fermentált gyömbérlevet adnak hozzá, alaposan megkeverik és összefőzik, gondosan ügyelve arra, hogy az ízek tökéletes harmóniát alkossanak a buborékokkal. A régi Bambi cukortartalma 12% volt, az újban ez a lehető legminimálisabbra van szorítva.
Az új Bambi 4 ízben lesz kapható: gyömbér-boróka, rebarbara, narancs sevillai narancsvirággal és citrusos citrom. A csomagolás, a vizuális elemek, a belső összetevők pedig mind a legfrissebb trendekhez igazodnak. A régi Bambi lehet, hogy fércmunka volt, de az új biztosan prémium minőség lesz.
Ezt ki kell próbálnunk!