A járványhelyzet nehéz helyzet elé állította a vendéglátókat, boncolgattuk is a témát nemrég. Ahogy több üzletvezető is nyilatkozta cikkünkben, az egyetlen út a kiszállítás maradt, azonban nem megy mindenhol zökkenőmentesen az átállás. A kiszállítás szolgáltatás iránt hirtelen megnövekedett kereslet az étterem tulajdonosok egy részét a Netpincérhez sodorta, de korántsem elégedett közülük mindenki.
Ez első hullám idején, áprilisban a McDonald's volt az első kaposvári Netpincér ügyfél, azóta viszont számos étterem csatlakozott hozzájuk.
Az ok egyszerű: jól működő és megbízható szolgáltatásuk gyorsabb hozzáférést nyújt a kiszállításos piachoz a saját szervezésű futárszolgálat munka és időigényes megszervezésével szemben. Még amellett is többen választották őket, hogy 22-25% landol a zsebükben minden megrendelés után.
Jelenleg 13 kaposvári vendéglátó található a Netpincér listáján, köztük a Burger King-el, a McDonald's-al, de találni rajt klasszikus éttermeket, helyi gyorséttermeket és pizzériákat is.
A november 11-i étteremzárás további vendéglátókat sarkallt a kiszállítás beindítására, közülük azonban a Netpincér GO-hoz, azaz a kiszállításos szolgáltatáshoz csatlakozók közül többen csalódtak bennük. Egyikük így nyilatkozott:
A tavaszi hullám idején indult el kiszállításunk két helyi futárral, akikkel nagyon meg voltunk elégedve. Most is megpróbálkoztunk a toborzással, de nem jártunk szerencsével, így a Netpincérhez fordultunk. Vendégeinknek mától ígértük a kiszállítás megkezdését a Netpincér tájékoztatása alapján, de sajnos nem aktiválták a rendszert, várjuk, hogy ez megtörténjen.
Pap Zoltán üzletvezető, akivel az első helyi éttermi fúzió kapcsán beszélgettünk, egyelőre szintén csalódott a bennük.
Hétfőre ígértük vendégeinknek a kiszállítás startot, sajnos ezt a Netpincér hibájából csak szerdán tudtuk megkezdeni, így ez egyrészt vendégeink felé nézve kellemetlen, másrészről bevételkiesés.
Nektek milyen tapasztalataitok vannak a Netpincérrel kapcsolatban? Megrendelői és éttermi oldalról is várjuk a véleményeket!