2020. 12. 02., Szerda, 13:23

Gondolnátok, hogy 2 millió csomag fordul meg decemberben egy futárszolgálatnál?

Idén előreláthatólag elmaradhatnak a karácsonyi csomagcsúszások, hiszen a futárszolgálatok az előző évekre alapozva nem fognak meglepődni a nagy karácsonyi dömpingen még úgy sem, hogy a járványhelyzet okán valószínűleg még többen rendelnek majd idén online.

Mivel megjósolhatatlan a koronavírus-járvány miatt az amúgy is népszerű e-kereskedelem forgalma, így a decemberi aktivitást is nehéz megbecsülni. Durst Gergely a csomagpont.com ügyvezetője elárult néhány tippet, amit érdemes megfogadnotok.

Az első és a legfontosabb, hogy kínából már neki se álljunk rendelni, hiszen esélytelen, hogy ideérjen, Európából még csak-csak, de aki a karácsonyt megelőző héten rendel valamit csak 50% esélye van arra, hogy az a fa alá is kerüljön.

A futárszolgálatok által kezelt csomagok száma havi átlagra lebontva nagyjából 2 millió darab, ez decemberben akár 6 millióra is megnövekedhet. Azt gondolnánk, hogy a Black Friday környékén vannak a leghúzósabb napjai egy futárnak, pedig még csak az után jön az igazi megőrülés. Egészen november végéig átlagos a mutató, amely azt méri, mennyire aktívan rendelnek az emberek, ám amint vége az utolsó előtti hónapnak, valahogy mindenki megtalálja az online rendelés szépségét. 

 

 

Hiába növekszik az online rendelések száma, az emberek csupán 40 százaléka mondhatja el magáról, hogy ő már rendelt valaha az internetről igaz, ez a szám évről-évre dinamikusan növekszik.

12070

Gergely azt is elárulta, hogy Magyarország 15-20 évvel le van maradva Amerikához képest, ahol a webáruházak már nem is tudnak szerződni a futárcégekkel, csak konszolidátor partneren keresztül tudják megoldani a szállítást.

 

Ti már megvettetek minden ajándékot karácsonyra?

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: