2022. 06. 15., Szerda, 10:28

Ezek az autómárkák veszítenek leggyorsabban az értékükből

A carVertical autóipari szakértői tanulmányt készítettek, hogy kiderítsék, melyik autómárkák veszítenek a legtöbbet az értékükből. 2019 és 2022 között több mint 72 millió, Európából, az Egyesült Államokból és Ausztráliából származó adategységet elemeztek.

 A tanulmány legfontosabb megállapításai:

  • A Porsche (–64,4%), a Jeep (–84,4%) és a MINI (–85,5%) a három legkevésbé leértékelődő márka, amelyek értéke a legmagasabb maradt, miután levonták az autó legalacsonyabb piaci értékét a kezdeti árából.

 

A Porsche tartja a legjobban az értékét

  • Ahogy az ábra is mutatja, az évek során a leginkább leértékelődő autómárkák a Chrysler, az Audi és a Seat.

 

Számos prémium márka értéke jobban csökken, mint az olcsóbb autóké

  • A legnagyobb értékcsökkenést elérő járművek átlagos kora 20–23 év. A különböző autómárkák azonban eltérő korban érik el a legalacsonyabb értéket.

 

A használt autók eltérő korban érik el a legalacsonyabb értéket

Van meglepő köztük?

Tetszett a cikk? Ne maradj le rólunk! Kövess minket Facebook oldalunkon: